Diversi caratteristiche ponu fà u spreader di l'asfaltu realizanu megliu
I prudutti di Spadri di Asfaltatori Sinoroad anu ciò chì rendimentu, facemu un ochju quì sottu.
1. Quandu u Spreader hè finitu una volta o u situ di custruzzione hè cambiatu, l'asfaltatu di a puma è pipeline deve esse pulita, altrimenti ùn daverà micca a prossima volta.
2. Prima di spraying, u spreader deve verificà se a pusizione di ogni valvula hè curretta. L'asfaltu caldu aghjuntu à u cisterna d'asfaltatu deve ghjunghje à una temperatura operativa di 160 ~ 180 ℃. Per u trasportu à longu distanza o u tempu di travagliu longu, un dispusitivu di riscaldamentu pò esse adupratu per l'isulazione, ma ùn pò micca esse usatu cum'è un fusione d'oliu.

3. L'asfaltu tank ùn pò micca esse pienu, è u caprettu di rifornimentu deve esse chjusu bè per impedisce l'asfaltu di u sopra à u trasportu.
4. Quandu u riscaldamentu di l'asfaltu cù un tank, l'altezza di l'asfaltu deve superà l'aereu maianu di a camera di combustione, altrimenti a cammera di combustione serà brusgiata.
5. Se a pompa è a pipa asfaltica sò bluccati da l'asfalto solidificatu, a pompa ùn pò micca esse obligata à vultà. Un colpu pò esse usatu per coccia. Evite direttamente à coccia a valutazione di u ballò è di i pomi di gomma.
6. Quandu cuminciate à spraying asfalt, cumminciate lentamente è mantene a vittura in una vitezza bassa. Ùn impedite micca nantu à l'acceleratore duru per prevene danni à u clutch, a pompa asfaltata è altre parti.
7. Questa vittura hà dui cunsulati di cuntrollu, fronte è posteriore. Quandu utilizate a Consola di Control di Front, u switch deve esse giratu à u cuntrollu di fronte. In questu momentu, a consola di cuntrollu posteriore pò cuntrullà solu l'aumentu è a caduta di u nozzle. Quandu utilizate a Consola di Control di Cuntrolla Purta, u switch deve esse vultatu à u cuntrollu posteriore. In questu momentu, a cunsola di cuntrollu di fronte ùn hà micca effettu. Inoltre, i switches di ogni picculu mezzellu pò esse attivatu è off aduprà a consola di cuntrollu posteriore.
8. Dopu chì u travagliu hè cumpletu ogni ghjornu, se ci hè un asfaltatore restante, hè da esse vultatu in l'Asfaltatica, altroppu svertiverà in u tancu è ùn pò micca travaglià a fiumina. Se a vittura o u dispusitivu di travagliu fiasca è hè decisu chì ùn pò micca esse riparatu in pocu tempu, tutti l'asfaltu in u tank deve esse drenatu.