Sinoroader hà assistitu à a Conferenza di Scambio d'Investimentu Kenya-Cina
U 17 d'ottobre, u presidente è CEO di Sinoroader Group hà assistitu à a Cunferenza di u scambiu d'investimentu Kenya-China.
U Kenya hè u cumpagnu strategicu cumpletu di a Cina in Africa è un paese mudellu per a cooperazione Cina-Africa in a custruzzione di l'iniziativa "Belt and Road". Unu di l'ugettivi di l'Iniziativa di Belt and Road hè un flussu attivu di muvimentu di merchenzie è persone. Sottu à a dirigenza di i dui capi di statu, e relazioni Cina-Kenia sò diventate un mudellu di unità, cuuperazione è sviluppu cumunu trà Cina è Africa.
Kenya hè unu di i paesi più impurtanti in l'Africa orientale per via di a so situazione è di e materie prime. Cina vede u Kenya cum'è un alleatu à longu andà, postu chì si beneficianu mutualmente l'un l'altru economicamente è puliticamente.
A matina di u 17 d'ottobre, u presidente Ruto hà fattu un viaghju speciale per assistisce à a "Conferenza di Scambio di Investimenti Kenya-China" ospitata da a Camera Generale di Cummerciu Kenya-China. Hà enfatizatu a pusizione di Kenya cum'è u centru di l'investimentu di l'imprese chinesi in Africa è hà u scopu di stabilisce una cullaburazione strategica trà i dui paesi è i so populi. Un partenariatu mutualmente beneficu. U Kenya spera in particulare di approfondisce a so relazione cù a Cina, aghjurnà l'infrastruttura di u Kenya, è prumove a crescita di u cummerciu trà u Kenya è a Cina sottu l'iniziativa "Belt and Road".
A Cina è u Kenya anu una longa storia di cummerciu, In l'ultimi dui decennii, a Cina hà attivamente impegnatu cù u Kenya, u Kenya accolta a Cina è saluta a so iniziativa di Belt and Road Initiative cum'è un mudellu per i paesi in via di sviluppu.