Trè tippi di piante di mischju di asfaltu caldu sò attualmente più populari
I prudutti
Applicazione
Casu
Assistenza Clienti
Blog
A vostra pusizioni: A casa > Blog > Blog di a cumpagnia
Trè tippi di piante di mischju di asfaltu caldu sò attualmente più populari
U tempu di liberazione:2023-07-13
Leghjite:
sparte:
Trasfurmà l'agregati è u bitume in asfaltu per custruisce strade richiede un prucessu di mischju termale. Una pianta di mistura d'asfaltu hè indispensabile per questu. U scopu di una pianta di mischju di asfaltu hè di mischjà l'agregatu è l'asfaltu inseme à una temperatura elevata per pruduce una mistura di pavimentazione asfaltata homogena. L'agregatu utilizatu pò esse un materiale unicu, una cumminazione di aggregati grossi è fini, cù o senza filler minerale. U materiale di legante utilizatu hè normalment asfaltu, ma pò esse una emulsione asfaltica o una di una varietà di materiali mudificati. Diversi additivi, cumpresi materiali liquidi è in polvere, ponu ancu esse incorporati in a mistura.

Attualmente, ci sò trè tippi più populari di impianti di mistura di asfaltu caldu: mischju di batch, mischju di tamburi è mischju di tamburi continuu. Tutti i trè tippi servenu u stessu scopu ultimu, è a mistura di asfaltu deve esse essenzialmente simili, indipendentemente da u tipu di pianta utilizata per fabricà. I trè tippi di piante sò diffirenti, però, in u funziunamentu è u flussu di materiali, cum'è discrittu in e seguenti sezzioni.

Impianti di asfaltu mischju in batch
A pianta di mischju di asfaltu hè un equipamentu chjave per ogni cumpagnia di custruzzione di strada. Ogni operazione di pianta di mischju di lotti di asfaltu hà parechje funzioni. Asphalt Batch plants produce asfaltu mischju caldu in una seria di lotti. Queste piante di mistura in batch producenu asfaltu mischju caldu in un prucessu cuntinuu. Hè ancu pussibule mudificà è aduprà stu equipamentu per a produzzione di asfaltu mischju caldu cù materiale riciclatu. I pianti di tipu batch anu variazioni in elli chì permettenu l'aghjunzione di RAP (pavimentazione asfaltata ricuperata). I cumpunenti di una pianta standard di mischju di asfaltu sò: u sistema di coldfeed, u sistema di furnimentu di l'asfaltu, l'asciugatrice di aggregate, a torre di mistura è u sistema di cuntrollu di emissioni. A torre di a pianta in batch hè custituita da un ascensore caldu, una piattaforma di schermu, bidoni caldi, una tramoggia di pesa, un secchio di pesa d'asfaltu è un pugmill. L'agregatu utilizatu in a mistura hè sguassatu da i magazzini è pusatu in bins individuali di l'alimentazione fridda. Agregati di diverse dimensioni sò proporzionati fora di i so bins da una cumminazione di a dimensione di l'apertura di a porta à u fondu di ogni bin è a velocità di u trasportatore sottu à u bin. In generale, un cinturione alimentatore sottu à ogni bin deposita l'agregatu nantu à un trasportatore di riunione situatu sottu à tutti i contenitori d'alimentazione fredda. L'agregatu hè trasportatu da u trasportatore di riunione è trasferitu à un trasportatore di carica. U materiale nantu à u trasportatore di carica hè poi purtatu finu à l'asciugatrice di aggregate.
pianta di asfaltu HMA-C
L'asciugatrice opera nantu à una basa di contra-flussu. L'agregatu hè introduttu in l'asciugatrice à l'estremità superiore è hè mossa in u tamburu da a rotazione di u tamburu (flussu di gravità) è da a cunfigurazione di volu in l'asciugatrice rotativa. U burner hè situatu à l'estremità più bassa di l'asciugatrice, è i gasi di scarico da u prucessu di combustione è di siccazione si movenu versu l'estremità superiore di l'asciugatrice, contr'à (contra) u flussu di l'agregatu. Quandu l'agregatu hè cascatu attraversu i gasi di scarico, u materiale hè riscaldatu è seccu. L'umidità hè eliminata è purtata da l'asciugatrice cum'è parte di u flussu di gas di scarico.

L'aggregatu caldu è seccu hè dopu scaricatu da l'asciugatrice à l'estremità inferiore. L'aggregatu caldu hè di solitu trasportatu à a cima di a torre di mischju di a pianta da un elevatore di bucket. Dopu a scaricamentu da l'elevatore, l'agregatu passa normalmente per un inseme di schermi vibranti in, tipicamente, unu di i quattru contenitori di almacenamiento caldi. U materiale aggregatu più bellu passa direttamente per tutti i schermi in u bin caldu N ° 1; i particeddi aggregati più grossi sò siparati da u
schermi di diverse dimensioni è dipositu in unu di l'altri bins caldi. A separazione di l'agregatu in i pezzi caldi dipende da a dimensione di l'apertura in u screnu chì hè utilizatu in a tavola di schermu è a gradazione di l'agregatu in i pezzi di l'alimentazione fridda.

L'aggregatu riscaldatu, seccu è ridimensionatu hè tenutu in i bins caldi finu à esse scaricatu da una porta à u fondu di ogni bin in una tramoggia di pesa. A proporzione curretta di ogni aggregatu hè determinata da u pesu.
À u listessu tempu chì l'agregatu hè proporzionatu è pesatu, l'asfaltu hè pompatu da u so cisterna di almacenamento à un bucket di pesatura riscaldatu separatu situatu nantu à a torre ghjustu sopra à u pugmill. A quantità propria di materiale hè pesata in u bucket è mantene finu à esse svuotata in u pugmill. L'aggregatu in a tramoggia di pesa hè svuotata in un pugmill à duppiu, è e diverse frazioni di aggregate sò mischiate inseme per un periudu di tempu assai brevi - di solitu menu di 5 seconde. Dopu stu brevi tempu di mischju seccu, l'asfaltu da u bucket di pesa hè scaricatu.

in u pugmill, è u tempu di mischju umitu principia. U tempu di mischju per a mistura di l'asfaltu cù l'agregatu ùn deve esse micca più di quellu chì hè necessariu per rivesti completamente e particelle di l'agregatu cù una fina film di u materiale di l'asfaltu - generalmente in u intervalu di 25 à 35 seconde, cù l'estremità più bassa di questa gamma. essendu per un pugmill chì hè in bonu cundizione. A dimensione di u batch mixed in u pugmill pò esse in a gamma di 1,81 à 5,44 tunnellate (2 à 6 tunnellate).
Quandu u mischju hè statu finitu, i cancelli nantu à u fondu di u pugmill sò aperti, è u mischju hè scaricatu in u veiculu di trasportu o in un dispositivu di trasportu chì porta a mistura à un silo da quale i camioni seranu carricati in modu batch. Per a maiò parte di e piante in batch, u tempu necessariu per apre e porte di pugmill è scaricate a mistura hè di circa 5 à 7 seconde. U tempu di mischju tutale (tempu di mischju seccu + tempu di mischju umitu + tempu di scaricamentu di mischju) per un batch pò esse cortu quant'è circa 40 seconde, ma tipicamente, u tempu di mistura tutale hè di circa 45 seconde.

A pianta hè dotata di dispusitivi di cuntrollu di emissioni, cumpresi sistemi di cullizzioni primariu è secundariu. Un cullettore seccu o una scatula knockout hè normalment utilizatu cum'è u cullettore primariu. Sia un sistema di scrubber umitu o, più spessu, un sistema di filtru di tela secca (baghouse) pò esse usatu cum'è u sistema di cullezzione secundaria per caccià a materia particulata da i gasi di scarico chì scorri fora di l'asciugatrice è mandà aria pulita à l'atmosfera attraversu a pila. .
Se RAP hè incorporatu in u mischju, hè pusatu in un pane friddu separatu da quale hè mandatu à a pianta. U RAP pò esse aghjuntu à u novu aggregatu in unu di trè lochi: u fondu di l'elevatore caldu; i contenitori caldi; o, più cumunimenti, a tramoggia di pesa. U trasferimentu di calore trà u novu aggregatu superheated è u materiale ricuperatu principia appena i dui materiali entranu in cuntattu è cuntinueghja durante u prucessu di mischju in u pugmill.


Impiant d'asphalte à mélange à tambour
In cunfrontu cù u tipu di batch, a pianta d'asfaltu di mischju di tamburi hà menu perdita termica, putenza di travagliu più bassa, senza overflow, menu polvera volante è cuntrollu di temperatura stabile. U sistema di cuntrollu aghjusta automaticamente u flussu di l'asfaltu secondu a velocità di flussu di l'aggregati è u rapportu asfaltu-aggregati pre-impostatu, per assicurà una pruduzzioni proporzionale precisa. Asphalt drum mix plant hè i tippi di piante chì sò categurizzati cum'è impianti di mischju cuntinuu, pruduce asfaltu mischju caldu in un prucessu cuntinuu.
pianta di asfaltu HMA-C
Di genere, i sistemi di alimentazione fredda nantu à e piante HMA batch è drum-mix sò simili. Ciascunu hè custituitu da cassetti di coldfeed, trasportatori alimentatori, un trasportatore di riunione è un trasportatore di carica. Nant'à a maiò parte di e piante di tamburinu è in certi pianti batch, una schernu di scalping hè inclusa in u sistema in un certu puntu. Se u RAP hè ancu alimentatu in a pianta per pruduce una mistura riciclata, un bin o bins supplementari di alimentazione fredda, cinturione d'alimentazione è /o trasportatore di raccolta, schermu di scalping, è trasportatore di carica sò necessarii per trattà u materiale extra. L'impianti di mischju di tamburi sò custituiti da cinque cumpunenti principali: u sistema di alimentazione à freddo, u sistema di furnimentu di l'asfaltu, u miscelatore di tamburi, i silos di surge o di almacenamento, è l'equipaggiu di cuntrollu di emissioni.

I pani di friddi sò usati per proporzione di u materiale à a pianta. Un cinturione alimentatore di velocità variabile hè aduprata sottu à ogni bin. A quantità di aggregatu prelevata da ogni bin pò dunque esse cuntrullata sia da a dimensione di l'apertura di a porta sia da a velocità di a cintura di alimentatore per furnisce una consegna precisa di materiali di diverse dimensioni. L'agregatu nantu à ogni cinturione di alimentazione hè dipositu nantu à un trasportatore di riunione chì passa sottu à tutti i contenitori di alimentazione fredda. U materiale cumminatu hè normalment passatu per una schermu di scalping è poi trasferitu à un trasportatore di carica per u trasportu à u miscelatore di tamburi.

U trasportatore di carica hè dotatu di dui dispusitivi chì sò usati per determinà a quantità di aggregate chì hè stata consegnata à a pianta: un ponte di pesa sottu à u trasportatore misura u pesu di l'agregatu chì passa sopra, è un sensor determina a velocità di a cinta. Sti dui valori sò usati per calculà u pesu umitu di l'agregatu, in tunnellate (tunnellate) per ora, entra in u mixer di tamburi. L'urdinatore di a pianta, cù a quantità di umidità in l'agregatu furnita cum'è un valore di input, cunverta u pesu umitu à u pesu seccu per determinà a quantità curretta di asfaltu necessariu in a mistura.

U miscelatore di tamburi cunvinziunali hè un sistema di flussu parallelu - i gasi di scarico è l'agregatu si movenu in a listessa direzzione. U burner hè situatu à l'estremità superiore (estremità di l'ingressu aggregate) di u tamburinu. L'aggregatu entra in u tamburu sia da una chute inclinata sopra u bruciatore o nantu à un trasportatore Slinger sottu à u burner. L'agregatu hè mossu in u tamburinu da una cumminazione di gravità è a cunfigurazione di i voli situati in u tamburinu. Mentre viaghja, l'agregatu hè riscaldatu è l'umidità eliminata. Un velu densu di aggregate hè custruitu vicinu à u puntu mediu di a durata di u tamburinu per aiutà in u prucessu di trasferimentu di calore.

Se RAP hè aghjuntu à u novu aggregatu, hè dipositu da u so propiu bin di alimentazione fridda è di u sistema di trasportu di riunione /caricamentu in un inlet situatu vicinu à u centru di a lunghezza di u tamburu (sistema di split-feed). In questu prucessu, u materiale ricuperatu hè prutettu da i gasi di scarico à alta temperatura da u velu di novu aggregate upstream di u puntu d'entrata RAP. Quandu i mischii cù un altu cuntenutu di RAP sò usati, hè più prubabile chì u RAP sia surriscaldatu in u prucessu. Questu pò esse risultatu in u fumu chì esce da u tamburu o danni à u RAP.

U novu aggregatu è u materiale ricuperatu, se s'utilice, si move inseme in a parte posteriore di u tamburinu. L'asfaltu hè tiratu da u cisterna di almacenamiento da una pompa è alimentatu da un metru, induve u voluminu propiu di l'asfaltu hè determinatu. U materiale ligatu hè poi mandatu à traversu un tubu in a parte posteriore di u tamburu di mischju, induve l'asfaltu hè injectatu nantu à l'agregatu. U revestimentu di l'agregatu si trova cum'è i materiali sò tumbati inseme è spustati à l'estremità di scaricamentu di u tamburinu. Filler minerale o fine di baghouse, o i dui, sò ancu aghjuntu à u spinu di u tamburinu, o ghjustu prima o in cunghjunzione cù l'aghjunzione di l'asfaltu.

U mischju di asfaltu hè dipositu in un dispositivu di trasportu (un trasportatore di slat, un trasportatore di cinturione o un elevatore di bucket) per u trasportu à un silo di almacenamento. U silo converte u flussu cuntinuu di mistura in un flussu batch per scaricamentu in u veiculu di trasportu.

In generale, u listessu tipu d'equipaggiu di cuntrollu di emissioni hè utilizatu nantu à a pianta di tamburinu cum'è in a pianta batch. Pò esse usatu un cullettore primariu seccu è un sistema di scrubber umitu o un cullettore secundariu di baghouse. Se un sistema di scrubber umitu hè utilizatu, i fini cullati ùn ponu micca esse riciclati in u mischju è sò perdi; s'ellu si usa un baghouse, i fini cullati ponu esse rimbursati in tuttu o in parte à u tamburinu di mischju, o ponu esse perdi.


Planta d'asfaltu di mistura cuntinuu
In i pianti cuntinui ùn ci hè micca interruzzione in u ciculu di pruduzzione cum'è u ritmu di pruduzzione ùn hè micca spartutu in batch. U mischju di u materiale hè fattu in u tamburinu di l'asciugatore chì hè allungatu, cum'è si secca è mischjà u materiale à u stessu tempu. Siccomu ùn ci hè micca una torre di mistura o ascensori, u sistema hè dunque simplificatu considerablemente, cù una cunsequente riduzione di u costu di mantenimentu. L'absenza di u schermu rende però necessariu di avè cuntrolli precisi à l'iniziu di u ciculu di pruduzzione, prima chì l'agregati sò alimentati in l'asciugatrice è prima di cunsequenza sò scaricati da l'asciugatrice cum'è asfaltu.
pianta di asfaltu HMA-C
MISURAZIONE AGREGATA
Simile à i pianti di mischju di l'asfaltu,
u ciculu di pruduzzione di i pianti cuntinui cumencia ancu cù l'alimentatori friddi, induve l'agregati sò generalmente misurati da u voluminu; s'ellu hè necessariu, l'estrattore di sabbia pò esse dotatu di un cinturione di pesa per a misurazione.
U cuntrollu di u pesu tutale di l'agregati vergini, in ogni modu, hè realizatu in duie fasi diffirenti di u ciculu di produzzione in i dui pianti diffirenti. In u tipu cuntinuu ci hè un cinturione d'alimentazione, prima chì l'agregati umidi sò alimentati in u tamburinu di l'asciugatore, induve u cuntenutu di l'umidità hè stallatu manualmente per permette à u pesu di l'acqua per esse sottrattu. Per quessa, hè estremamente impurtante per u cuntenutu di umidità in l'agregati, in particulare in a sabbia, per avè un valore constante chì hè monitoratu continuamente per frequenti testi di laboratoriu.

MISURA DI BITUME
In i pianti cuntinui, a misurazione di u bitume hè generalmente volumetrica attraversu un contalitri dopu à a pompa di alimentazione. In alternativa, hè pussibule installà un contatore di massa, una scelta necessaria se u bitume mudificatu hè utilizatu, chì richiede operazioni di pulizia frequenti.

Misurazione di riempimentu
In i pianti cuntinui, u sistema di misurazione hè nurmale volumetricu, utilizendu viti di alimentazione di velocità variabile chì anu rimpiazzatu u sistema di misurazione pneumatica precedente.

U pannellu di cuntrollu hè di tipu PLC in tutti i nostri stabilimenti di esportazione. Questu hè un grande valore aghjuntu perchè pudemu persunalizà PLC secondu a nostra esigenza. U mixer di tamburi chì hè dotatu di un pannellu PLC hè una macchina diversa da una pianta cù pannellu di microprocessore. U pannellu PLC hè ancu senza mantenimentu cumparatu cù u pannellu di microprocessore. Avemu sempre cridutu à dà u megliu à i clienti per ch'elli ponu stà davanti à a so cumpetizione. Micca tutti i pruduttori è l'esportatori di e piante di tamburi d'asfaltu offrenu pianta cù pannellu PLC.

A pre-prova di tutte e piante hè fatta per assicurà chì tuttu ciò chì abbanduneghja a nostra fabbrica hè pronta per esse realizatu cù menu fastidiu in u situ.

Sinoroader hà più di 30 anni di sperienza di fabricazione è un pruduttu chì hè sustinutu da un serviziu prufessiunale è ricambi più economici in modu chì amate è aduprà u vostru equipamentu per anni à vene.