I tanki di bitume duveranu eseguisce un cuntrollu di qualità di u mischju secondu i seguenti passi
Verificate a qualità è l'uniformità di diversi materiali da a pila di materiale è u trasportatore in ogni mumentu, verificate u fangu è a ghiaia fina, è verificate s'ellu ci hè una fuga in u silo friddu. Verificate se u mischju hè mischju uniforme è ùn ci hè micca fuga. Ùn ci hè micca materiale speckling, s'ellu u rapportu whetstone hè validu, è verificate u segregation béton di aggregates è mischi.
Verificate i valori predeterminati? di parechji paràmetri principali di u mixer in a sala di cuntrollu è i valori affissati ? nantu à u screnu di cuntrollu. Verificate se e statistiche è i valori affissati? descritti nantu à l'urdinatore è a copia sò coerenti. Verificate a temperatura di riscaldamentu di u materiale di a mistura d'asfaltu è a temperatura d'entrata di a mistura.
U persunale di e piante di mischju di asfaltu deve cooperà cù u persunale di u laboratoriu per fà aghjustamenti puntuali à a pianta di asfaltu basatu nantu à i risultati di i risultati di teste di laboratoriu, in modu chì a gradazione di a mistura, a temperatura è u rapportu oliu-petra sò in u specificatu. gamma operativa. A temperatura di pruduzzione di a mistura di asfaltu deve esse cumpletu cù i requisiti di temperatura di custruzzione di u cimentu caldu. U cuntenutu di umidità residuale di l'agregatu seccu à l'aria ùn deve esse più di 1%. A temperatura di riscaldamentu deve esse aumentata per i primi dui platti di aggregate ogni ghjornu, è parechji pote di mischju seccu deve esse realizatu. I rifiuti aggregati sò allora aghjuntu à u mischju di asfaltu.
U tempu di mischju di a mistura d'asfaltu deve esse basatu nantu à e cundizioni dettagliate