I pruduttori di l'equipaggiu di asfaltu emulsionatu parranu brevemente di cumu fà un bonu usu di u calore di l'equipaggiu di asfaltu emulsionatu?
In u prucessu di pruduzzione di l'asfaltu emulsionatu generale, a temperatura di uscita di l'asfaltu emulsionatu ordinariu hè soprattuttu intornu à 85 ℃, è a temperatura di uscita di l'asfaltu mudificatu emulsionatu deve esse sopra à 95 ℃. Cumu fà un bonu usu di u calore di l'equipaggiu di asfaltu emulsionatu?
U calore latente in l'asfaltu emulsificatu ùn hè micca utilizatu da parechji equipaghji di asfaltu emulsionatu, ma entra direttamente in u cisterna di u pruduttu finitu, è u calore hè persu arbitrariamente, risultatu in un perdu di energia.
In u prucessu di pruduzzione di l'asfaltu emulsionatu, l'acqua, cum'è una materia prima di pruduzzione, deve esse riscaldata da a temperatura di l'ambienti à circa 55 ℃. Dopu à 5 tunnillati di asfaltu emulsionatu hè pruduciutu, cum'è a temperatura di l'acqua in circulazione aumenta gradualmente, l'acqua di pruduzzione usa l'acqua circulante, è l'acqua basicamente ùn deve esse riscaldata, è 1/2 di u carburante pò esse salvata da l'acqua. latu energia solu.
L'equipaggiu di asfaltu emulsionatu aghjunghjenu un dispositivu di prutezzione di l'ambiente, un dispositivu di ricuperazione di calore latente. Recupera u calore è riduce u cunsumu d'energia.
A temperatura di uscita di l'asfaltu emulsionatu ordinariu hè sopra à 85 ℃, è a temperatura di uscita di l'asfaltu mudificatu emulsionatu deve esse sopra à 95 ℃. U calore di l'equipaggiu di asfaltu emulsionatu deve esse bè utilizatu per ottene un megliu risparmiu d'energia.