Principiu di riscaldamentu di l'equipaggiu di fusione di bitume di tamburi
U principiu di riscaldamentu di l'equipaggiu di fusione di bitume di tamburu hè di riscalda, fonde è u bitume di tamburinu chì si fusione attraversu una piastra riscaldante. Hè cumpostu principalmente di scatula di rimozione di canna, sistema di elevazione, elica è sistema di cuntrollu elettricu.
A scatula di fusione di bitume di tamburinu hè divisa in camere superiore è inferiore. A camera superiore hè una camera di fusione di bitume, chì hè densamente cuperta cù bobine di riscaldamentu d'oliu termale o tubi di riscaldamentu d'aria calda. U btumen hè riscaldatu è funnutu è esce da u canna. U ganciu di a gru hè stallatu nantu à u gantry, è un bucket grab hè appiccicatu. U bucket di bitume hè alzatu da un winch elettricu, è poi spustatu lateralmente per mette u bucket di bitume nantu à a guida di guida. Allora l'elica spinge u bucket in a camera superiore attraversu i dui rails di guida, è à u stessu tempu, un bucket viotu hè espulsu da l'outlet posteriore. Ci hè un cisterna d'oliu anti-goutte à l'entrata di u barilcu di bitume. U bitume entra in a camara inferjuri di a scatula è cuntinueghja à esse riscaldatu finu à chì a temperatura righjunghji circa 100, chì pò esse trasportatu. Allora hè pumped in u tank di bitume da a pompa di bitume. A camera inferiore pò ancu esse usata cum'è un tank di riscaldamentu di bitume.
L'equipaggiu di fusione di bitume di tamburinu hà e caratteristiche di ùn esse limitatu da l'ambiente di custruzzione, una forte adattabilità è una rata di fallimentu estremamente bassa. Se una grande produzzione hè necessaria, parechje unità ponu esse assemblate.