Caratteristiche di u produttu di e piante di mischju di asfaltu cuntinuu
U tamburinu hè ancu muntatu nantu à una ligera pendenza. Tuttavia, l'igniter hè situatu à l'estremità più alta induve l'agregatu entra in u tamburinu. U prucessu di deumidificazione è di riscaldamentu, è ancu l'aghjunzione è a mistura di l'asfaltu caldu è u polu minerale (à volte cù additivi o fibri), sò tutti cumpleti in u tamburinu. A mistura di asfaltu finita hè trasferita da u tamburinu à un cisterna di almacenamento o un veiculu di trasportu.
U tamburinu hè un cumpunente utilizatu in i dui tipi di piante di mischju di asfaltu, ma u metudu di usu hè diversu. U tamburinu hè furnutu cù una piastra d'elevazione, chì eleva l'agregatu quandu u tamburinu gira è poi permette di cascà à traversu u flussu di l'aria calda. In i pianti intermittenti, u platu d'elevazione di u tamburinu hè simplice è chjaru; ma u disignu è l'applicazione di i pianti cuntinui sò più cumplicati. Di sicuru, ci hè ancu una zona d'ignizione in u tamburinu, u scopu di quale hè di impedisce a fiamma di l'igniter da cuntattà direttamente l'agregatu.
U modu più efficau per asciucà è calà l'agregatu hè u riscaldamentu direttu, chì esige l'usu di un igniter per indirizzà a fiamma direttamente in u tamburinu. Mentre i cumpunenti basi di l'igniter in i dui tipi di piante di mischju di asfaltu sò listessi, a dimensione è a forma di a fiamma pò esse diverse.
Ancu s'ellu ci sò parechje manere di cuncepisce ventilatori di tiraggio indotto, solu dui tipi di ventilatori di tiraggio indotti centrifughi sò comunmente usati in i pianti di mischju di asfaltu: ventilatori centrifughi di impeller radiali è ventilatori centrifughi di impeller backward. L'scelta di u tipu d'impeller dipende da u disignu di l'equipaggiu di raccolta di polveri assuciatu cù questu.
U sistema di fume situatu trà u tamburu, u fan di tiraggio indottu, u cullettore di polvera è altri cumpunenti cunnessi affettanu ancu e cundizioni di travagliu di a pianta di mischju di asfaltu. A durata è a struttura di i ducts deve esse pianificatu currettamente, è u numaru di ducts in sistemi intermittenti hè più di quellu in sistemi cuntinui, soprattuttu quandu ci hè u polu flottante in l'edificiu principale è deve esse cuntrullatu efficacemente.