A furmazione, l'influenza è a suluzione di l'oliu di trasferimentu di calore coke in a pianta di mischju di asfaltu
I prudutti
Applicazione
Casu
Assistenza Clienti
Blog
A vostra pusizioni: A casa > Blog > Blog di l'industria
A furmazione, l'influenza è a suluzione di l'oliu di trasferimentu di calore coke in a pianta di mischju di asfaltu
U tempu di liberazione:2024-04-28
Leghjite:
sparte:
[1]. Introduzione
In cunfrontu cù i metudi di riscaldamentu tradiziunali, cum'è u riscaldamentu direttu è u riscaldamentu di vapore, u riscaldamentu di l'oliu di trasferimentu di calore hà i vantaghji di risparmiu d'energia, riscaldamentu uniforme, precisione di cuntrollu di alta temperatura, pressione di operazione bassa, sicurezza è cunvenzione. Dunque, dapoi l'anni 1980, a ricerca è l'applicazione di l'oliu di trasferimentu di calore in u mo paese hà sviluppatu rapidamente, è hè stata largamente usata in diversi sistemi di riscaldamentu in l'industria chimica, trasfurmazioni di petroliu, industria petrochimica, fibra chimica, tessili, industria ligera, materiali di costruzione. , metallurgia, granu, oliu è trasfurmazioni alimentarii è altre industrie.
Questu articulu discute principalmente a furmazione, i periculi, i fatturi chì influenzanu è e suluzioni di coke di l'oliu di trasferimentu di calore durante l'usu.

[2]. Formazione di coke
Ci hè trè reazzioni chimichi principali in u prucessu di trasferimentu di calore di l'oliu di trasferimentu di calore: reazzione d'ossidazione termale, cracking termale è reazzione di polimerizazione termale. A coke hè prodotta da a reazione d'ossidazione termale è a reazione di polimerizazione termale.
A reazione di polimerizazione termale si trova quandu l'oliu di trasferimentu di calore hè riscaldatu durante l'operazione di u sistema di riscaldamentu. A reazione generà macromolecule à alta ebollizione, cum'è l'idrocarburi aromatici policiclici, i colloidi è l'asfaltenu, chì si depositanu gradualmente nantu à a superficia di u riscaldatore è a pipeline per furmà coke.
A reazione d'ossidazione termale si trova principalmente quandu l'oliu di trasferimentu di calore in u tank di espansione di u sistema di riscaldamentu apertu cuntatta l'aria o participa à a circulazione. A reazione generarà alcooli, aldeidi, cetoni, acidi è altri cumpunenti acidi à bassa o alta molecule, è ancu generà sustanzi viscosi cum'è colloidi è asfalteni per furmà coke; L'ossidazione termale hè causata da cundizioni anormali. Una volta accadutu, accelerà a cracking termale è a reazzione di polimerizazione termale, facendu chì a viscosità aumenterà rapidamente, riducendu l'efficienza di trasferimentu di calore, pruvucannu un surriscaldamentu è a coke di tubu di furnace. I sustanzi acidi pruduciutu ancu pruvucarà a corrosione di l'equipaggiu è a fuga.

[3]. Periculi di coke
U coke generatu da l'oliu di trasferimentu di calore durante l'usu formarà una strata d'insulazione, facendu chì u coefficient di trasferimentu di calore diminuisce, a temperatura di l'escavazione per aumentà, è u cunsumu di carburante per aumentà; da l'altra parte, postu chì a temperatura necessaria da u prucessu di produzzione resta invariata, a temperatura di u muru di u tubu di u fornu di riscaldamentu aumenterà bruscamente, facendu chì u tubu di u furnace si stende è rupture, è eventualmente brusgiate à traversu u tubu di u fornu, chì causanu u fornu di riscaldamentu à catturà u focu è splode, pruvucannu gravi accidenti cum'è ferite persunale à l'equipaggiu è l'operatori. In l'ultimi anni, tali accidenti sò stati cumuni.
L'influenza di a furmazione è a suluzione di coke di l'oliu di trasferimentu di calore in l'asphalt mixing plant_2L'influenza di a furmazione è a suluzione di coke di l'oliu di trasferimentu di calore in l'asphalt mixing plant_2
[4]. Fattori chì affettanu a coke
(1) Qualità di l'oliu di trasferimentu di calore
Dopu l'analisi di u prucessu di furmazione di coke sopra, si trova chì a stabilità di l'ossidazione è a stabilità termica di l'oliu di trasferimentu di calore sò strettamente ligati à a velocità è a quantità di coke. Molti accidenti di focu è splusioni sò causati da a scarsa stabilità termica è a stabilità di l'ossidazione di l'oliu di trasferimentu di calore, chì provoca coke seriu durante l'operazione.
(2) Disegnu è stallazione di sistema di riscaldamentu
I diversi paràmetri furniti da u disignu di u sistema di riscaldamentu è se l'installazione di l'equipaggiu hè ragionevule influenza direttamente a tendenza di coke di l'oliu di trasferimentu di calore.
E cundizioni di stallazione di ogni equipamentu sò diffirenti, chì affettanu ancu a vita di l'oliu di trasferimentu di calore. L'installazione di l'equipaggiu deve esse ragiunate è a rettificazione puntuale hè necessaria durante a messa in cumissioni per allargà a vita di l'oliu di trasferimentu di calore.
(3) Funzionamentu quotidianu è mantenimentu di u sistema di riscaldamentu
Diversi operatori anu diverse cundizioni obiettivu cum'è l'educazione è u livellu tecnicu. Ancu s'ellu utilizanu u stessu equipamentu di riscaldamentu è l'oliu di trasferimentu di calore, u so livellu di cuntrollu di a temperatura di u sistema di riscaldamentu è u flussu ùn hè micca listessu.
A temperatura hè un paràmetru impurtante per a reazione d'ossidazione termale è a reazione di polimerizazione termale di l'oliu di trasferimentu di calore. Quandu a temperatura aumenta, a velocità di reazzione di sti dui reazzioni aumenterà drasticamente, è a tendenza di a coca aumenterà ancu in cunseguenza.
Sicondu i teorii pertinenti di i principii di l'ingegneria chimica: cum'è u numeru di Reynolds aumenta, a tarifa di coke rallenta. U numaru di Reynolds hè proporzionale à u flussu di l'oliu di trasferimentu di calore. Per quessa, u più grande u flussu di l'oliu di trasferimentu di calore, più lento u coke.

[5]. Soluzioni à coke
Per rallentà a furmazione di coke è allargà a vita di serviziu di l'oliu di trasferimentu di calore, misure deve esse pigliatu da i seguenti aspetti:
(1) Selezziunate l'oliu di trasferimentu di calore di a marca adattata è seguite a tendenza di i so indicatori fisichi è chimichi
L'oliu di trasferimentu di calore hè divisu in marche secondu a temperatura di usu. Frà elli, l'oliu minerale di trasferimentu di calore include principalmente trè marche: L-QB280, L-QB300 è L-QC320, è e so temperature d'usu sò rispettivamente di 280 ℃, 300 ℃ è 320 ℃.
L'oliu di trasferimentu di calore di marca è di qualità adattata chì risponde à u standard SH/T 0677-1999 "Heat Transfer Fluid" deve esse sceltu secondu a temperatura di riscaldamentu di u sistema di riscaldamentu. Attualmente, a temperatura d'utilizazione cunsigliata di alcuni olii di trasferimentu di calore dispunibuli in u cummerciu hè assai sfarente da i risultati di a misurazione attuale, chì inganna l'utilizatori è l'accidenti di sicurezza si verificanu di tantu in tantu. Duverebbe attirà l'attenzione di a maiò parte di l'utilizatori!
L'oliu di trasferimentu di calore deve esse fattu di oliu di basa raffinatu cù una stabilità termale eccellente è antioxidanti à alta temperatura è additivi anti-scaling. L'antioxidante d'alta temperatura pò ritardà in modu efficace l'ossidazione è l'ingrossu di l'oliu di trasferimentu di calore durante l'operazione; l'agentu anti-scaling high-temperature pò dissolve u coke in i tubi di furnace è pipelines, disperse in l'oliu di trasferimentu di calore, è filtrà à traversu u filtru bypass di u sistema per mantene i tubi di furnace è i pipelines puliti. Dopu ogni trè mesi o sei mesi d'usu, a viscosità, u puntu di lampu, u valore di l'acidu è u residu di carbone di l'oliu di trasferimentu di calore deve esse tracciatu è analizatu. Quandu dui di l'indicatori superanu u limitu specificatu (residu di carbone micca più di 1.5%, valore di l'acidu micca più di 0.5mgKOH/g, u tassu di cambiamentu di u puntu di u focu micca più di 20%, u tassu di cambiamentu di viscosità micca più di 15%), si deve esse cunsideratu per aghjunghje un pocu oliu novu o rimpiazzà tuttu l'oliu.
(2) Disegnu raghjone è installazione di sistema di riscaldamentu
U disignu è l'installazione di u sistema di riscaldamentu di l'oliu di trasferimentu di calore deve seguità strettamente i regulamenti di cuncepimentu di furnace d'oliu caldu formulati da i dipartimenti pertinenti per assicurà u funziunamentu sicuru di u sistema di riscaldamentu.
(3) Standardizà u funziunamentu di ogni ghjornu di u sistema di riscaldamentu
U funziunamentu di ogni ghjornu di u sistema di riscaldamentu di l'oliu termale deve seguità strettamente e regule di sicurezza è di supervisione tecnica per i forni di trasportu di calore organicu formulate da i dipartimenti pertinenti, è monitorizà e tendenze cambianti di parametri cum'è a temperatura è u flussu di l'oliu termale in u riscaldamentu. sistema in ogni mumentu.
In l'usu attuale, a temperatura media à l'output di u fornu di riscaldamentu deve esse almenu 20 ℃ più bassu di a temperatura operativa di l'oliu di trasferimentu di calore.
A temperatura di l'oliu di trasferimentu di calore in u tank di espansione di u sistema apertu deve esse più bassu di 60 ℃, è a temperatura ùn deve micca più di 180 ℃.
U flussu di l'oliu di trasferimentu di calore in u fornu d'oliu caldu ùn deve esse più bassu di 2,5 m/s per aumentà a turbulenza di l'oliu di trasferimentu di calore, riduce u spessore di a capa di fondu stagnante in a capa di cunfini di trasferimentu di calore è u resistenza termica cunvective di trasferimentu di calore, è migliurà u coefficient di trasferimentu di calore cunvective per ghjunghje u scopu di rinfurzà u trasferimentu di calore fluidu.
(4) Pulizia di u sistema di riscaldamentu
I prudutti di l'ossidazione termale è a polimerizazione termale formanu prima sustanzi viscosi polimerizzati d'altu carbonu chì aderiscenu à u muru di a pipa. Tali sustanzi ponu esse eliminati da a pulizia chimica.
I sustanzi viscosi à altu carbonu formanu ancu dipositi incompletamente grafitizzati. A pulizia chimica hè efficace solu per e parti chì ùn sò micca stati carbonizzati. Coke cumplettamente grafitizatu hè furmatu. A pulizia chimica ùn hè più una suluzione à stu tipu di sustanza. A pulizia meccanica hè principalmente aduprata à l'esteru. Hè da esse verificatu spessu durante l'usu. Quandu i sustanzi viscosi d'altu carbonu furmatu ùn sò micca stati carbonizzati, l'utilizatori ponu cumprà agenti di pulizia chimichi per a pulizia.

[6]. Cunclusioni
1. U coke di l'oliu di trasferimentu di calore durante u prucessu di trasferimentu di calore vene da i prudutti di reazzione di reazzione d'ossidazione termale è reazzione di polimerizazione termale.
2. A coke di l'oliu di trasferimentu di calore pruvucarà u coefficient di trasferimentu di calore di u sistema di riscaldamentu per diminuisce, a temperatura di l'escavazione per aumentà, è u cunsumu di carburante per aumentà. In i casi severi, portarà à l'occurrence di accidenti cum'è u focu, l'esplosione è a ferita persunale di l'operatore in u fornu di riscaldamentu.
3. Per rallentà a furmazione di coke, deve esse sceltu l'oliu di trasferimentu di calore preparatu cù l'oliu di basa raffinatu cù una stabilità termale eccellente è additivi anti-oxidazione è anti-fouling à alta temperatura. Per l'utilizatori, i prudutti chì a temperatura di usu hè determinata da l'autorità deve esse sceltu.
4. U sistema di riscaldamentu deve esse raghjone cuncepitu è ​​installatu, è u funziunamentu di u ghjornu di u sistema di riscaldamentu deve esse standardizatu durante l'usu. A viscosità, u puntu d'infiammazione, u valore di l'acidu è u carbonu residuale di l'oliu di trasferimentu di calore in funziunamentu deve esse pruvati regularmente per osservà e so tendenze cambianti.
5. L'agenti di pulizia chimichi ponu esse aduprati per pulizziari u coke chì ùn hà micca ancu carbonizatu in u sistema di riscaldamentu.