Chì deve esse attentu à u cuntrollu di a temperatura durante a custruzzione di pavimenti asfaltati?
1. A temperatura di pavimentazione di l'asfaltu hè generalmente 135 ~ 175 ℃. Prima di pavimentà l'asfaltu di u pavimentu, hè necessariu di caccià i detriti nantu à a basa di pavimentu per assicurà chì a basa di pavimentu hè secca è pulita. À u listessu tempu, hè necessariu di assicurà a razionalità di a densità è u grossu di u pavimentu di basa, chì pone una premessa impurtante per a pavimentazione asfaltata.
2. A temperatura di u ligame di pressione iniziale hè generalmente 110 ~ 140 ℃. Dopu à a prissioni iniziali, u persunale tecnicu pertinente deve verificà a flatness è l'arcu stradale di u pavimentu, è corregge immediatamente ogni prublema. Se ci hè un fenomenu di shift durante u prucessu di rotulazione di u pavimentu, pudete aspittà finu à chì a temperatura scende prima di rotulà. Sì i cracks trasversali appariscenu, verificate a causa è pigliate e misure currettive in u tempu.
3. A temperatura di u ligame re-pressing hè generalmente 120 ~ 130 ℃. U numaru di rollings deve esse più di 6 volte. Solu in questu modu pò esse garantita a stabilità è a fermezza di u pavimentu.
4. A temperatura à a fine di a pressione finale deve esse più grande di 90 ℃. A pressione finale hè l'ultimu passu per eliminà i marchi di rota, i difetti è assicurà chì a superficia di a superficia hà una bona flatness. Siccomu a compactazione finali hà bisognu à eliminà l'irregularità lasciata da a strata di a superficia durante u prucessu di re-compacting è assicurà a flatness di a superficia di a strada, a mistura di l'asfaltu hà ancu bisognu di finisce a compactazione à una temperatura di compactazione relativamente alta, ma micca troppu alta.