Principiu di funziunamentu di u sistema di asciugatura è di riscaldamentu in a pianta di mischju di asfaltu
U prucessu di produzzione di basa di a mistura di asfaltu include a deumidificazione, u riscaldamentu è a copertura di l'agregatu cù asfaltu caldu. U so equipamentu di pruduzzione pò esse divisu in fondu in dui tippi in quantu à u metudu di operazione: tippu intermittenti (miscendu è scaricatu in una sola pot) è tipu cuntinuu (mischjà è scaricamentu cuntinuu).
E parti aduprate per copre l'aggregatu caldu cù l'asfaltu caldu in questi dui tipi di equipaghji di mischju di asfaltu pò esse sfarenti, ma quandu si tratta di sistemi di secca è di riscaldamentu, i dui tipi intermittenti è cuntinui sò cumposti da i stessi cumpunenti basi, è i so cumpunenti principali sò fusti di essiccazione, bruciatori, ventilatori a tiraggio indotto, attrezzature per la rimozione di polveri e canne fumarie. Eccu una breve discussione di certi termini prufessiunali: l'equipaggiu intermittenti di a pianta di mischju di asfaltu hè custituitu di dui parti diffirenti, unu hè u tamburinu è l'altru hè u bastimentu principale.
U tamburinu hè dispostu nantu à una ligera pendenza (in solitu gradi 3-4), cù un burner installatu à l'estremità più bassa, è l'agregatu entra da l'estremità ligeramente più alta di u tamburinu. À u listessu tempu, l'aria calda entra in u tamburu da l'estremità di u burner, è a piastra di elevazione in u tamburinu gira l'agregatu à traversu u flussu d'aria calda ripetutamente, cumpiendu cusì u prucessu di deumidificazione è riscaldamentu di l'agregatu in u tamburinu.
Attraversu un cuntrollu di temperatura efficace, l'aggregati caldi è secchi cù a temperatura adattata sò trasferiti à u screnu vibrante nantu à a cima di l'edificiu principale, è e particelle di diverse dimensioni sò schermate da u screnu vibrante è cascanu in i contenitori di almacenamento currispundenti, è dopu entre. u pot di mischju per mischjà attraversu classificazione è pesa. À u listessu tempu, l'asfaltu caldu è u polveru minerale chì sò stati misurati entranu ancu in u pote di mischju (à volte chì cuntene additivi o fibri). Dopu un certu periudu di mischjà in u tank di mistura, l'agregati sò cuparti cù una capa d'asfaltu, è poi si forma a mistura d'asfaltu finita.